Aplikacioni shqiptar i hotelerisë, si po bëhet HotelBee menaxheri i një vargu...

Aplikacioni shqiptar i hotelerisë, si po bëhet HotelBee menaxheri i një vargu hotelesh në gjithë botën

421
0
Shares

Duke e nisur nga përvoja dhe nevojat për një menaxhim më të mirë të hotelit, Emmanuel Malaj vendosi të zhvillojë një aplikacion. Ai ka nisur ta përdorë atë në Shqipëri, por objektivat janë edhe për tregun e jashtëm.

Si lindi ideja e HotelBee dhe kush janë themeluesit e saj?

Ne kemi pasur eksperiencë më përpara në fushen e turizmit dhehotelerisë. Unë ka kohë që jam marrë me menaxhimin e njëhotel të vogël familjar që kemi dhe ishte momenti kur po kërkoja vetë për një sistem të mirë për menaxhimin e hotelit. Kishte disa zgjidhje por shumica ishin produkte të huaja. Nukmungonin as programet Shqiptare, por nga ana funksionale ishinshume bazik krahasuar edhe me koston që kishin. Pervecturizmit ne kemi dhe një kompani programimi në Tiranë dhe kyishte kombinimi perfekt për të ofruar një produkt dixhital nëfushen e hotelerisë. Bazuar dhe në mungesen e një produkti tëmirë në atë kohë lindi ideja e krijimit të HotelBee. Ishte njëudhetim i gjatë për ta zhvilluar por që e kemi ndjekur me shumëpasion dhe pozitivitet.

Themeluesit e HotelBee janë Emmanuel Malaj – i cili ështëmarrë me zhvillimin e HotelBee si produkt, duke qenë se ka dhenjë eksperience në të shkuarën ne turizem dhe hoteleri.
Denis Ismaili – do ketë pjesën e marketingut dhe shitjeve, si dhepërhapjen në tregun ndërkombëtar duke qenë se jeton në SHBA.

Çfarë avantazhi i ofron ky aplikacion botës së hotelerisë?

Menaxhimi i një akomodimi sado i vogel apo i madh të jetë ka problemet e tij. Ne jemi fokusuar në zgjidhjen dheautomatizimin e shumë prej këtyre nevojave që ka një hotel.Nëpërmjet HotelBee një menaxher hoteli, një recepsionist apo dhe vetë pronari e ka shumë të thjeshtë të menaxhoje detyra tëpërditshme që ka një hotel sic është checkini dhe checkout iklienteve, pastrimi dhe mirëmbajtja, shitja dhe përditësimi idhomave në kanalet online etj. Shumica e veprimeve që marrinnjë kohë të konsiderushme po të bëheshin manualisht, me anë tëaplikacionit tonë janë veprime që kanë nevojë vetem për paksekonda ose bëhen plotësisht automatikisht sic është përditësimii inventarit të dhomave dhe cmimeve në kanalet e shitjes online si Booking.com apo Expedia. Kjo bëhet plotësisht automatikishtdhe ska nevoje për ndërhyje të jashtme. Apo sistemimi iklienteve në dhomat e hotelit mund te arrihet brenda paksekondave nëpermjet funksionaliteteve të kalendarit qëperfshihet ne HotelBee.

HotelBee është një aplikacion që ofron gjitha mjetet përmenaxhimin dhe mbarëvajtjen e një hoteli duke nisur ngamenaxhimi i klientëve, rezervimeve dhe dhomave, mbajtja e rekordeve financiare, pastrimi dhe mirëmbajtja e dhomave, Channel Manager, Booking Engine, raporte dhe statistika. Gjithashtu brenda përfshihet edhe moduli për menaxhimin e shitjeve nga bari, minibari, restoranti, menaxhimi i inventarit tëprodukteve etj. Jemi munduar që të ofrojmë një zgjidhje për cdoveprim në menyrë që edhe për hotelin në raport me koston tëjetë një aplikacion që me të vertet vlen dhe zgjidh probleme.

Duke qenë se në Shqipëri ka filluar dhe procesi i fiskalizimi po synojmë që shumë shpejt të arrijme të ofrojmë edhe ktë pjesëpër klientet shqipaterë.

Cilën vlerësoni si pikën më të fortë që ka treguar në përdorim?

Kur kemi bërë analiza të ndryshme gjatë planifikimit tëHotelBee, kemi parë që shumica e programeve në treg ishinversione të vjetra desktop që nuk përditësoheshin më, kishinfunsione shumë bazike dhe nuk ofronin funksionalitet online sic është marrja e rezervimeve nga website i hotelit apo lidhja me kanale të jashtme shitje si booking.com.

HotelBee është aplikacion i bazuar në cloud i cili mund tëpërdoret nga cdo pajisje në cdo moment. Për të mos u limituarnga lidhja e internetit aplikacioni mund të përdoret pa problem edhe në munges të linjes për disa momente.

Gjithashtu ofrimi i gjitha moduleve në një aplikacion të vetëmka qënë një përparsi për klientin pasi nuk ka nevojë përshërbime të tjera për menaxhimin.

Këto kanë qënë disa nga pikat kyce që ne kemi patur si synim t’iofronim të përmirësuara dhe besoj ja kemi arritur duke parë dhefeedbackun që kemi marrë deri tani nga përdorimi.

A e shikoni si një arritje të rangut lokal apo atij ndërkombëtar?

Si fillim ne jemi fokusuar në Shqipëri dhe në rajon, por duke pare dhe interesin e madh që kemi pasur këto kohë nga jashtëShqipërisë, jemi duke synuar te zgjerohemi më shpejt se sa e kishim menduar vetë në fillim kur kemi filluar HotelBee. Bazuaredhe në kërkesat që marrim nga klientë të jashtem për tëpërdorur HotelBee, besojme se suksesi do jetë më i madh nërang ndërkombëtar.

Si e vlerësoni ecurinë aktuale të produktit?

Duke qenë se produkti ynë i sherben klientëve të një fushe qëishte ndër më të prekurat e pandemise COVID-19, sic është ajo e hotelerisë, ecuria aktuale nuk ka qenë shumë e kënaqshme. Akomodimet janë akoma duke u rikupëruar nga kjo krizëglobale. Por ne e shohim pozitivisht ecurinë për këtë vit dhevitin që vjen, duke u bazuar edhe në bisedat që kemi patur derimë tani me klient të ndryshëm të turizmit.

Pavarsisht këtyre pershtypjet e para për produktin në vetvetekanë qenë teper pozitive.

Ku po e aplikoni më shumë dhe cilat janë planet tuaja në vijim?

Hotelet Shqiptare janë ndër klientët e parë që po vazhdojnë tëperdorin programin tonë. Këtu perfshihen disa hotele në bregdet, resorte dhe disa bujtina të vogla. Kemi zgjedhur vetë që tëvazhdojmë vetëm me Shqiperinë në fillim duke qenë se dhepjesa e marketingut është

më e lehtë dhe na lejon te eksperimentojmë me metoda tëndryshme. Gjithashtu po e shohim edhe si faze testimi për tëmarrë sa më shumë feedback në lidhje me programin, në mënyrëqë dhe në tregun ndërkombëtar të kemi një product sa mëcilësorë dhe inovativ.

Për të ardhmen ne po synojmë që të kemi një zgjerim të mirëjashtë Shqipërisë dhe për këtë kemi vazhduar dhe tentativa për tëarritur financime nga Venture Capital firms në Shtetet e Bashkuara.

Gjithashtu përmiresimet dhe shtimi i funksioneve te reja teHotelBee sdo mungojë asnjë moment në roadmapin tonë. (marrë nga businessmag)

/DRONI.al/

Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/

loading...
Loading...

LEAVE A REPLY