Epidemiologu jep lajmin e mirë në prag të fillimit të shkollave: Çfarë na mëson studimi nga Australia

Mjeku epidimiolog, Ilir Alimehmeti ka dhënë një lajm të mirë për nxënësit, në prag të nisjes së vitit shkollor.

Duke ju referuar një studimi zyrtar në shtetin e New South Wales të Australisë, me popullsi 7.54 milionë banorë, konstatohet se përhapja e koronavirusit në shkolla është krejtësisht fenomen i izoluar.

Mjeku thotë se ky studim ka rëndësi, pasi shkollat janë të hapura që më 29 Prill në Australi dhe periudha prill-korrik në Australi i përkon stinës së vjeshtë-dimrit.

Sipas studimit disa mujor në disa shkolla, rezultoi se u infektuan vetëm 4 nxënës dhe 2 mësues dhe pas testeve, rezultoi se nuk ishte infektuar asnjë person në shkollë.

POSTIMI I TIJ 

Pse ka rëndësi Australia?

Dy arsye:

-Shkollat janë të hapura që më 29 Prill në Australi.
-Periudha prill-korrik në Australi i përkon stinës së vjeshtë-dimrit.

– Këto të dhëna mund të informojnë hemisferën veriore mbi çfarë do të ndodhë në vjeshtë-dimër kur të hapen shkollat!

– Qendra Kombëtare për Kërkimin dhe Survejancën e Imunizimit të NSW-Australi (NCIRS), organi zyrtar për survejancën e COVID-19, publikoi këto gjetje:

-Periudha e mbuluar nga raporti: 10 Prill – 03 Korrik 2020.
– 6 individë (4 nxënës dhe dy mësuese) në 6 shkolla të ndryshme ishin raste primare të infektuara me COVID-19.
-521 individë (459 nxënës dhe 62 mësues) u zbuluan nga hetimi epidemiologjik si kontakte të ngushta të 6 personave të infektuar.
-319 (61.2%) kontakte të ngushta u testuan me RT-PCR (“tamponi”).
-44 (8.4%) kontakte të ngushta u testuan me testet serologjike (“antitrupa anti-SARS-CoV-2”).
-ASNJË NGA 521 KONTAKTET E NGUSHTA NUK U INFEKTUA!
-ASNJË I VETËM!

Përfundimet e NCIRS:
-U gjetën 3 shkolla fillore, 2 shkolla të mesme (viti 7-12) dhe një kopësht me raste primare të COVID-19, nga të cilët 2 ishin mësues dhe 4 ishin nxënës/fëmijë.
-Ndër 521 kontaktet e ngushta nuk pati asnjë evidencë për transmetim sekondar.
-Studimi unë i mëparshëm (Term 1), i publikuar në The Lancet Child and Adolescent Health, tregoi se transmetimi në institucione arsimore është i kufizuar.
-Survejanca e vazhdueshme është e rëndësishmë pasi është demonstruar se mund të ndodhin raste infektimi brenda institucioneve arsimore, veçanërisht nëse infeksioni nuk zbulohet dhe nëse ekspozimi është i gjatë.
-Të dhënat tona nga Term 2 evidentojnë se transmetimi në institucione arsimore mund të vazhdojë të qëndrojë i kufizuar, nëse:
-rritet ndërgjegjësimi komunitar,
-implementohen strategjitë e higjienës dhe të mitigimit,
-qëndrohet në shtëpi kur janë të pranishme simptomat,
-testohet herët dhe kryhet gjurmimi i kontakteve.

/DRONI.al/

/DRONI.al/

Për t’u bërë pjesë e grupit të "DRONI.al - Agjencia Kombëtare e Lajmeve" mjafton të klikoni: Join Group dhe kërkesa do t’ju aprovohet.
KOMUNITETI DRONI.AL: https://www.facebook.com/groups/426976918158037/

loading...
Loading...

Leni një përgjigje