8 ushqimet që përmirësojnë ndjeshëm performancën seksuale

Ndaje

Nëse ditëve të fundit keni zhgënjyer në shtrat, ndoshta nuk keni konsumuar përbërësit më të mirë ushqimorë.

Duhet të dini se ushqimi është një ndër faktorët kryesorë për të rritur dëshirën seksuale dhe kini parasysh që nuk keni nevojë për ndonjë ushqim ekzotik nga vendet e largëta.

Janë ushqime që gjenden lehtësisht kudo.

Çokollata e zezë – rrit nivelin e serotoninës dhe dopaminës në tru, duke përmirësuar humorin dhe duke ulur nivelin e stresit.

Spinaqi – është i pasur me magnez, i cili zvogëlon inflamacionin në enët e gjakut. Rritja e qarkullimit të gjakut ndikon në performancën e dy partnerëve; gratë do ta kenë më të lehtë për të arritur orgazmën, ndërsa burrat do të kenë ereksione më të natyrshme.

Bananet – janë të pasura me kalium që ndihmon për të luftuar natriumin e tepërt. Ushqimet e kripura zvogëlojnë rrjedhjen e gjakut drejt organeve gjenitale.

Patatet – nxisin qarkullimin e gjakut dhe do t’ju ndihmojnë të dukeni më të nxehtë në shtrat. Gjithashtu ndikojnë për një gjumë më të rehatshëm.

Kafeja – përmban stimulues që shkakton humor tek femrat. Pra, pini një kafe ose kapuçino dhe përgatiteni veten për një natë të gjatë.

Vera e kuqe – nëse jeni duke kërkuar një mënyrë për të nxitur epshin dhe për të larguar shqetësimet e ditës, mbushini vetes një gotë verë.

Specat djegës – përmbajnë disa substanca që ndikojnë tek humori dhe rritja e qarkullimit të gjakut.

Panxhari – është i pasur në minerale që ndikojnë në prodhimin e hormoneve seksuale.

Loading...

Leni një përgjigje